SP Rzekuń
STRONA GŁÓWNA - ZDJĘCIA - KONTAKT - ERASMUS+
Search   
Nawigacja
STRONA GŁÓWNA
HISTORIA SZKOŁY
PATRON SZKOŁY
ORGANIZACJA PRACY SZKOŁY
ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
UCZEŃ ROKU
WAŻNE DATY
POGODA
ZDJĘCIA
KONTAKT
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
ORGANY SZKOŁY

RADA PEDAGOGICZNA

RADA RODZICÓW

SAMORZĄD SZKOLNY

DOKUMENTY SZKOŁY

SPRAWOZDANIE FINANSOWE SZKOŁY

RODO

STATUT SZKOŁY

PZO

PLAN PRACY SZKOŁY

HARMONOGRAM UROCZYSTOŚCI

HARMONOGRAM DNI WOLNYCH OD ZAJĘĆ

KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO

PROGRAM WYCHOWAWCZO-PROFILAKTYCZNY

PLAN DZIAŁAŃ WYCHOWAWCZO PROFILAKTYCZNYCH

HYMN SZKOŁY

REGULAMIN DE

REGULAMIN WYCIECZEK SZKOLNYCH

REGULAMIN DYŻURÓW

CEREMONIAŁ SZKOLNY

CHOROBA ZAKAŹNA - PROCEDURA

REGULAMIN STOŁÓWKI SZKOLNEJ

SZKOLNE KOŁO TPL

AKTUALNOŚCI SK TPL

CERTYFIKAT

REGULAMIN SK TPL

PLAN PRACY SK TPL

PROGRAM SK TPL

AKCJE SK TPL

GALERIA ZDJĘĆ SK TPL

6a Dzień Olhao warsztaty kulturoznawcze z wykorzystaniem sztucznej inteligencji oraz innych narzędzi informatycznych
Dzień 6a mobilności do Portugalii w ramach projektu DREAM/Erasmus+

Dzień 6a mobilności do Portugalii w ramach projektu DREAM/Erasmus+ Ten dzień rozpoczęliśmy spotkaniem z przedstawicielem Urzędu Miasta Olhao jak i bardziej wnikliwym zapoznaniem się z systemem edukacji Portugalii oraz specyfiką szkoły Agrupamento de Escolas Dr. Alberto Iria. Po skromnym poczęstunku uczestniczyliśmy w grze miejskiej udostępnionej nam przez specjalną aplikację Urzędu Miasta Olhao. Gra poprowadziła uczniów w drużynach międzynarodowych poprzez wąskie uliczki miasteczka, wyznaczając im konkretne punkty do których musieli dotrzeć, aby zapoznać się z legendami związanymi z miastem. Lunch zjedliśmy w szkole. Następnie uczniowie w drużynach międzynarodowych uruchomili w sali informatycznej swoje telefony oraz komputery i rozpoczęły się warsztaty kształtujące ich umiejętności językowe oraz informatyczne. W pierwszej kolejności uczniowie wykonali zadanie w aplikacji edukacyjnej Milage, stworzonej przez Portugalczyków, a stosowanej z powodzeniem w naszym projekcie. Następnie, wykorzystując dostępne online narzędzia Sztucznej Inteligencji, uczniowie stworzyli na nowo legendy z którymi zapoznali się w trakcie porannej gry miejskiej. Ułożyli kwestionariusz 15 pytań do każdej z legend oraz wygenerowali obraz nawiązujący do legendy z wykorzystaniem generatora obrazu AI. Jednak to nie był koniec na ten dzień.

galeria zdjęć
BIP
hosting
Librus
JESTEŚMY NA FACEBOOK
SZKOŁA PAMIĘTA
REKRUTACJA

REKRUTACJA

LISTA UCZNIÓW

POMOC PP

ZAJĘCIA

PROCEDURA ORGANIZOWANIA POMOCY PP

WSPARCIE DLA RODZICA

STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH

LOGO


Odliczanie

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.